Σάββατο 3 Απριλίου 2010

το "παραμύθι της Σταχτοπούτας"

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι ζούμε το παραμύθι της σταχτοπούτας, βλέποντας τους άλλους να γλεντάνε, να καλοπερνάνε και εμείς ήμαστε εκεί που ήμαστε βλέποντας μέρα με την μέρα να χειροτερεύουν οι καταστάσεις. Η Σταχτοπούτα έχοντας 2 ετεροθαλες αδερφές εμείς τους λέμε τους μεγαλοεπειχηρηματίες βουλευτές και γενικώς τα μεγάλα κεφάλια που πατάνε επάνω μας για να πλουτήσουνε, κ να τρώνε συγνώμη κιόλας ας μου επιτραπέι η έκφραση σαν τα βόδια (σπάνια θα δεις αδύνατο πολιτικό μόνο γυναίκες που χέρονται άλλα) υπό την επίβλεψη κ την βοήθεια της κακιάς Μητριάς που στην περίπτωσή μας είναι είναι ο προθυπουργός που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πουλάει μια εικόνα. Εμείς ώμος περιμένμουμε τον πρίγκιπα με το άσπρο άλογο που κάποιοι νομίζουν είναι η Ευρώπη για να μας επιβάλουν να στερηθούμε περισσότερα, να υποφέρουμε ... τώρα θα μου πεις καλά να πάθεις αφού δεν ξέρουμε να φερθούμε έξυπνα κ το μόνο που ξέρει να κάνει ένας Έλληνας είναι πως να πέρνει έχοντας χ....ς τους άλλους. Αλλά ας μου κάποιος , τι φταίω εγώ στα 28 μου που δεν μου δίνει κανείς μια ευκαρία να αποδείξω πόσο σωστος πολίτης μπορώ να γίνω όταν δεν έχω δουλειά με ένσυμα , όταν δουλεύω από 8 ώρες κ πάνω αλλά παίρνω 500 μόνο κ γιατί να δειλώσω ένα τέτοιον μισθό όταν ο εργοδότης μου δεν θέλει κ γιατί να μη δουλέψω έτσι όταν εχω ανάγκη από δουλειά. γιατί να μην υποστώ την ξεφτύλα του χαμηλού ή ακόμη κ του καθόλου μισθού όταν πρέπει να επιβιώσω σε μια κοινωνία που προσπαθεί να μας ξεζουμήσει μέχρι την τελευταία σταγώνα. κ δεν μιλάω για μένα.μιλάω κ για έναν οικογενιάρχη ο οποιος πρέπει να θρέψει σύζηγο κ παιδι ή παιδιά. κ πες μου γιατί να μην κλέβουν μετά αυτοί οι άνθρωποι (προς Θεού, δνε συμφωνώ με την κλεψιά των φτωχών) μιλώντας κ για τους συνατξιούχους, που με μια ψωροσύνταξη πρέπει να πληρώσουν νοίκη , ρεύαμ, τηλέφωνο, φάρμακα, φαγητό, θέρμανση. όχι ότι αυτοί οι άξεστοι πολοτικοί που μας κατακλέβουν πέρνωντας παράνομα κατα την γνώμη μου τόσα χρήματα, πρόκειτε να μας ακούσουν ποτέ, γραμένουσ μας έχουν δεν σέβονται τίποτα. για αυτούς δεν ήμαστε τίποτε άλλο από αμπέλια. έτσι προσπαθούν μας πασάρουν ότι ο πρίγκιπας (όποιος κ να είναι) θα μας σώσει και καλά λέγοντας κυριολεκτικά κ ζήσατε εσείς καλά , αλλά εμείς (οι από πάνω) πολύ καλύτερα!!! είναι η πρώτη που γράφω, γιαυτό συνχωρήστε με για τυχών λάθη.

1 σχόλιο:

Απάντηση εδώ..