Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

afireomeno.



den ksero ti me ponaei poio poli.to na blepo tin monaksia sta matia tou i to oti paramelise ton eayto tou;i aytokatastrofiki tou tasi i tin anagki tou sto poto k to tsigaro;ayto pou me fobizei perissotero den ksero ti einai, o fobos mi pa8ei tipote i mipos pe8anei!osa xronia k an perasoun eksakolou8ei na me pligonei i eikona tou adinatou k adinamou an8ropou pou ezise mia skliri zoi, pou pligo8ike k aporiftike me apotelesma na parei la8os dromo kai na kataliksei na einai la8os me tin simperifora tou.xrono me ton xrono katalabaino,paratiro oti paratei olo k poio poli ton eayto tou k na nio8ei olo k poio poli monos.eikones exoun meinei sto mialo mou pou me pligonoun kai opote blepo kapoion allon se ayti tin katastasi,tote einai san na blepo to prosopo tou.oloi tou girisan tin plati,ego eimai i monadiki pou prospa8ei na tou sta8ei,alla einai megalo to baros otan prospa8oun na mou diksoun poso la8os kano k ginomai k oti eimai idio me ayton.to ksero omos oti den eimai la8os, den mporo na ton afiso na pe8anei sa ena tipote se mia gonia. de 8a mporousa pote mou na sinxoriso ton eayto mou me to na eimai toso apan8ropi. den mporo na tou diokso to parel8on,to paron k poso mallon na tou oriso to mellon.poli fobamai oti ksero pou 8a kataliksei kai ksero oti 8a eimai moni mou k pali 8a mou lene oti eimai la8os den prepei na ton klapso.ayto omos pou 8a xaso einai ena stirigma,mporei spania na briskei to kouragio na to kanei alla toulaxiston to kanei. an figei den 8a exo kanenan k to keno mesa mou 8a megalosei akomi poio poli.distixos prepei na blepo xoris na kano k polla na marazonei ka8e mera poio poli.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απάντηση εδώ..