Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

mikra,ba8ia ais8imata


ola kilisan omorfa k oraia simera.enio8sa xaroumeni gia mia fora.os pou ton eida k tote ksafnika eniosa na anoigoun oi pliges mou.eniosa ola osa ksexasa gia mia stigmi.ka8e fora pou ton blepo 8imamai ola osa eimai k ola den eimai.ola osa 8a i8ela na eimai k oti den exo kataferie mexri tora.eniosa pos i eytixia pou eniosa simera itan mia pseydes8isi k oti eprpe apla na prosgeio8o.ton kseperasa k as mou lene to anti8eto.apla mou 8imizei ola osa den mporo na kano.mou 8imizei sinexos tis prodosies,ton pono k tin apognosi pou enio8a tote.to oti stin ousia eimai moni.eixe tin eykairia na me ekseftelizei siga siga.den eniosa omos tin eyxaristisi na ton blepo na ekseftilizete.exei pleon ayto to blemma to tiflo.oute pou iparxoume.arage katalabe pote ta la8i tou i pistebei pos eixe dikio se oso kako mou ekane;pistebei pos eixe to dikaioma;den mporo na ksexaso tis prakseis.den itan pote dikos mou,den to epidioksa giati iksera pos den eprokeito na katafero kati,alla parolayta me ekane na nio8o pos imoun la8os.frontise na me apokopsei apo tin zoi mou.alla meta erxontai k alles mikres kales anamniseis me to poso kalos itan stin arxi mazi mou.me tis liges fores pou me frontize stigmatizontas ka8e fora mellontikes kiniseis mou.oxi...apla den aksizeis...eisai kala ekei pou eisai.den 8a sou eyxi8o eytixia mono na kaneis to sosto apo edo k pera xoris na afineis sintrimia piso sou.xari se sena pote sti zoi mou de 8a agapiso,oute 8a eroteyto.apla den mporo pleon.xari se sena ena  megalo kommati mesa mou exei apla pe8anei.makari na to katalabaines ayto,oste na min to ksanakaneis.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απάντηση εδώ..