Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

bare8ika pia...den antexo allo tin ais8isi to an eisai baros,to na se leipounte....den antexo tipote allo.kratieme me nixia k me dontia se ayton ton kosmo pou den exei tipote na mou prosferei k pou mou exei girisei tin plati.den mporo na xaro tipote sti zoi mou.olo o kosmos apla proxoraei k ego meno stasimi me ta aionia ili8ia problimata mou.8elo apla na paratiso ton eayto mou...
pio to noima na palebo, e; to na blepo portes na mou kleinontai katamoutra!k den mporei kaneis na pei oti den palepsa gia na or8opodiso k na mpo se ayto to koinoniko sinolo.
prospa8o ka8imerina na anebo ayto to terastio bouno...k to pio spastiko kses pio einai; otan sou lene iparxoun k xeirotera...e kai; ti 8a eprepe na kanei ayto;na me parigorisei;nomizo pos tosa xronia den ekana tipote allo apo to na niazomai k na trexo san illi8ia gia tous allous.pou einai oloi aytoi tora, e; pou einai k exoun to 8rasos na mou paraponiounte oti eimai kakia epidi allaksa stasi...den tin mporo tosi mizeria, tosous adieksodous dromous, den to antexo allo...nio8o oti apla i kardia mou 8elei na ekragei san bomba...oti 8elo na figo k na eksafanisto...na min iparxo pou8ena.etsi k allios akomi k idios o 8eos me exei paratisei...den me blepei,den me akouei,den me nio8ei, den ton niazei...
bare8ika tin ais8isi pou mou potizoun kapioi tis apotixias, tis axristias k tou barous.opos bare8ika to na ekmetalebontai tin stigmi adinamias mou sto na me tsalapatane xoris eleos apo atoma pou se allous se agkaliazoun k se niazontai.
ayto to pragma den 8a liksei pote...k nio8o tis dinameis mou na feygoun...den exo tipote na xaro...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απάντηση εδώ..