Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

makari na eixa mia sosti oikogenia...

makari na eixa mia oikogenia pou 8a niazotan k 8a me agapouse xoris na mou tonizei ta la8i mou san na einai i xeiroteri amartia k xoris psixologikous polemous.
makari na eixa goneis pou na itan dipla mou ka8isixazontas me otan eimai arrosti k na me ipostirizoun otan exo oneira en8arinontas me.makari na na eixa gonious pou 8a agoniousan gia mena 8a me ponousan k 8a klaigane gia 8a me glepane na ipofero.
makari na eixa oikogenia pou 8a mporousan na poune ena kalo logo mia en8arintiki koubenta.
makaroi oi goneis mou na me kanane na nio8o san paidi tous k oxi san mia kseni zitiana, pou einai apla ena baros...
makari na mporousan apla na em katalaboun oti eimai an8ropos me ais8imata k na min to ekmetalebontousan oste na kanoun psixologiko polemo.
makari na min eixa tin oikogenia pou exo k na eixa mia alli, ftanei na eixa mia oikogenia...
k oxi ayta ta atoma pou den aksizoun na exoun  paidia...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απάντηση εδώ..